بیله سوار| برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در اداره بهزیستی بیله سوار

اداره بهزیستی شهرستان بیله سوار با برگزاری مراسم عزاداری و احسان به مناسبت ماه محرم الحرام و همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر، به تجلیل از قیام امام حسین (ع) و نقش ایشان در احیای ارزش های اخلاقی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بیله سوار، در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان و فعالان حوزه اجتماعی برگزار شد، آقای بابازاده، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیله سوار، سخنرانی کردند. ایشان در این سخنرانی با تبیین ابعاد عمیق فاجعه عاشورا، بر این نکته تأکید کردند که قیام امام حسین (ع) و یاران وفادارشان، در واقع بزرگترین الگوی عملی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در تاریخ اسلام بوده است.

آقای بابازاده اظهار داشتند: «امام حسین (ع) با ایستادگی در برابر ظلم، نه تنها حق را بازپس گرفت، بلکه با اصلاح ساختارهای فاسد جامعه، رسالت امر به معروف را به اوج رساند. ما امروز در اداره بهزیستی و در تمامی عرصه های خدمت، موظفیم با الگوبرداری از این قیام، از ارزش های انسانی و اخلاقی صیانت کنیم.»

در پایان این مراسم، ضمن برگزاری مراسم احسان و توزیع برکات، یاد و خاطره شهدا و یاران امام حسین (ع) گرامی داشته شد.

کد خبر 190104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد